Eid Mubarak 2016

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful

Alhamdulillah, sempat lagi upload serba sedikit gambar raya tahun ni. Bolehla buat kenangan dikala rindu ye...huhu. :)

Orang kata, kalau kita happy dan sihat...kat muka kita terpancar kehappyan nye gitu...Alhamdulllah, ramadhan dan raya kali ni sangat bermakna buat saya ! Yeepe...TQ Allah ! :)

Ni gambar masa open house saya :) TQ kpd yang sudi hadir !!  Yang tak dapat hadir tu cuba lagi laaa len kali ye heheh.. Comel kan anak anak murid saya datang beraya ? :P
 

Ini pasangan paling tip top..kiki..muka sebijik ke adik beradik nih,,yang saya ni macam mak orang beranak satu plak kan !
 

oh oh oh...ni mak abah, kak ipar, kakak and saya...hhoohoo
 

ini antara orang orang penting, bila diorang datang, rasa takmau kasi balik jer !! umppsss
 

me and my brother...gitulah kamii anak anak yang suka ria jee
 

ohh ni masa jenjalan kat area bukit mahkota, area nilai bangi...jumpa feeda kawan lama kat bukit bintang girls school duulu....anak dia dah 3 orang beb...anak saya ? anak mata, anak tekak, anak jerawat :P
 

ouhhh ni best best ! masa ni first hari raya, penuh gila rumah woii tetamu datang...kami dah raya KL 3 tahun dah...raya KL , gini je laa sempoi..malam raya pi tengok wayang je :P hihihihi
 

ni raya ketiga kot...haa raya ketiga keempat aru balik Melaka, ziarah pusara atuk, nenek, jenguk makcik pakcik kat sana...best! ada bbq lagi..ouhh bestnyaa !!

My sweet little family ouhhhhh...

Cikneo bersama tucing nyeeee huhu

Ni la dia budak kembar sayang cikna tuhhh :) dah besar panjang dah diorang niiii

Ok tata semua..sorry ye kalau ada salah silap, tercubit, terpukul, termaki, terngumpat...terkasar bahasa...maafkan saya ye....saya hanya insan biasa...taklari dari kesilapan ! :P

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته May the Peace, Mercy, and Blessings of Allah be Upon You في أمان الله May Allah Protect You

0 Response to "Eid Mubarak 2016"

Posting Komentar